Celostno pristopimo k rešitvam težav vaših zaposlenih

K reševanju težav pristopimo s pričakovanim rezultatom 100-odstotne garancije. To pomeni, da se posvetimo vsakemu posamezniku posebej in v celoti najdemo najboljšo ergonomsko in produktivno optimizacijo za njegovo delovno mesto.

Spoznajte kako >

Svetujemo in pomagamo do boljšega delovnega okolja

Težave je najbolje preprečiti še preden se pojavijo. Naše poslanstvo je ureditev vsakega delovnega prostora, pa naj bo to pisarniški ali industrijski, tako, da se bo vsak posameznik v njem počutil (naj)bolje.

Stopite v stik z nami >

Obiščite naš razstavni salon in preizkusite naše rešitve

Obisk razstavnega salona je prvi postanek na poti do optimizacije vašega delovnega okolja. Pri obisku našega razstavnega prostora se lahko seznanite z najnovejšim razvojem ergonomske opreme, pridobite praktične izkušnje z različnimi vrstami ergonomskih rešitev in prejmete nasvete naših strokovnjakov

Rezervirajte termin >

Reklamacije in vračila

Reklamacija izdelka

Pri reklamaciji izdelka upoštevajte naslednja navodila in pravila:
  • Če se izdelek pokvari v garancijskem roku pošljite e-pošto na: svetovanje@azergo.si ali pokličite 02 620 27 00, da se dogovorimo za zamenjavo izdelka.
  • V primeru lažne reklamacije azergo.si ne vrne izdelka ali kupnine izdelka.
  • Ob predaji izdelek ne sme biti v razstavljenem stanju!
  • Obvezno priložite račun (lahko je fotokopija). Izbrana dostavna služba bo prevzela vaš paket na dogovorjenem naslovu in ga po opravljenem servisu/zamenjavi dostavila nazaj.
  • Če je izdelek v garanciji, poštnino in stroške popravila/zamenjave krije Azergo.si.
  • Reklamirani izdelek bo prevzel uslužbenec izbrane dostavne službe po naročilu s strani Azergo.si.
  • Morebitnih samovoljno poslanih poštnih pošiljk na naš naslov ne bomo prevzeli. V tem primeru nosi stroške zavrnitve pošiljke kupec sam.

Prosimo, da pri reklamacijah upoštevate tudi naslednjo garancijsko izjavo:

Garancijska izjava

Izjavljamo, da bo izdelek brezhibno deloval, če bo uporabnik upošteval priložena navodila za uporabo. Tehit d.o.o. se obvezuje, da bo vse okvare in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale na izdelku ob normalni uporabi, popravil/zamenjal v garancijskem roku (45 dni).

Proizvajalec nudi za imenovani izdelek 1 oz. 2 leti garancije od dneva nakupa ali drug zakonsko določen garancijski rok ob naslednjih pogojih:

  • pri reklamaciji morate predložiti veljaven garancijski list in račun o nakupu izdelka (ali kopijo obeh);
  • v garancijski dobi sme servis opravljati le Tehit d.o.o.;
  • izdelek ne sme biti mehansko poškodovan;
  • izdelek morate uporabljati skladno z navodili;
  • kupec mora sporočiti vidne napake na izdelku v roku 8 dni od nakupa.

Dodatne informacije v zvezi z reklamacijami in pritožbami

Na telefonski številki 02 620 27 00 vsak delovni dan od 8. do 16. ure.
Elektronski naslov za reklamacije in pritožbe: svetovanje@azergo.si

Stvarne napake

Podjetje Tehit d.o.o v skladu z ZVPot nosi odgovornosti za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca po e-pošti na: svetovanje@azergo.si v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu storitvi sporen.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Close